20131111

【和訳】Amy Winehouse - Back To Black

He left no time to regret
Kept his dick wet
With his same old safe bet
Me and my head high
And my tears dry
Get on without my guy
彼は後悔する暇も待たず
次の相手の元へ去っていった
いつも通りの慣れた展開
しっかりしなくちゃ
頬を伝った涙は乾いた
あの人なしで先へ進もう

You went back to what you knew
So far removed from all that we went through
And I tread a troubled track
My odds are stacked
I'll go back to black
あなたはむかしの住処へ帰っていった
ふたりの記憶から遠く離れていった
未開の地を彷徨うわたし
積み重なった可能性
そして暗闇へ舞い戻っていく

We only said good-bye with words
I died a hundred times
You go back to her
And I go back to.....
I'll go back to us
さよならと、言葉を交わしただけで終わってしまった
わたしは数え切れぬほど悲しみに沈んで
あなたは彼女の元へ帰っていった
わたしの帰る先は…
ふたりの思い出の中

I love you much
It's not enough
You love
BLOOOWWW!
And I love puff
And life is like a pipe
And I'm a tiny penny rolling up the walls inside
あなたをすごく愛している
でも愛だけでは足りない
あなたはコカインがよくて
わたしはマリファナが好き
人生はガス管に似ている
わたしは壁裏の管の中を転がり続けるペニー硬貨

We only said good-bye with words
I died a hundred times
You go back to her
And I go back to
さよならと、言葉を交わしただけで終わってしまった
わたしは数え切れぬほど悲しみに沈んで
あなたは彼女の元へ帰っていった
わたしの帰る先は…

We only said good-bye with words
I died a hundred times
You go back to her
And I go back to black
さよならと、言葉を交わしただけで終わってしまった
わたしは数え切れぬほど悲しみに沈んで
あなたは彼女の元へ帰っていった
わたしの帰る先は…暗闇
Categories:

0 comments:

コメントを投稿