20131111

【和訳】Hinder - Lips of an Angel


Lips of an Angel
Hinder
和訳

Honey why are you calling me so late?
It’s kinda hard to talk right now
Honey why are you crying?
Is everything okay?
I gotta whisper cos I can’t be too loud
ハニー、どうしてこんなに遅くに電話をかけてくるんだい?
今はちょっと、話せないんだよ
ハニー、どうして泣いてるんだい?大丈夫かい?
大声を出さないように気をつけて そっと囁く

Well my girl’s in the next room
Sometimes I wish she was you
I guess we never really moved on
つまり 俺の彼女は隣の部屋にいて
だけどときどき彼女が君だったらと
思うこともあって
たぶん俺たちはあの頃から
ちっとも先へ進めていないんだろう

It’s really good to hear your voice saying my name
It sounds so sweet
Coming from the lips of an angel
Hearing those words it makes me weak
俺の名前を呼ぶ君の声が耳に心地いい
あまりに愛おしいその声は
天使の唇からつむぎだされる
そんな声を聞くと俺は
たちまち心が弱くなってしまう

And I never wanna say goodbye
But girl you make it hard to be faithful
With the lips of an angel
さよならなんて言いたくはないけど
君と関わり続けていると
今の誠実さを保てなくなりそうなんだ
君のその 天使の唇を思って

It’s funny that you’re calling me tonight
And yes I’ve been dreamt of you too
And does he know you’re talking to me?
Will it start a fight?
No I don’t think she has a clue
今夜君から電話が来るなんて 不思議だよ
そうだよ、俺も君のことを考えていた
俺と話してるって、彼は知ってるの?
あとで喧嘩になる?
いいや、彼女は気付きもしないよ

Well my girl’s in the next room
Sometimes I wish she was you
I guess we never really moved on
つまり 俺の彼女は隣の部屋にいて
だけどときどき彼女が君だったらと
思うこともあって
たぶん俺たちはあの頃から
ちっとも先へ進めていないんだろう

It’s really good to hear your voice saying my name
It sounds so sweet
Coming from the lips of an angel
Hearing those words it makes me weak
俺の名前を呼ぶ君の声が耳に心地いい
あまりに愛おしいその声は
天使の唇からつむぎだされる
そんな声を聞くと俺は
たちまち心が弱くなってしまう

And I never wanna say goodbye
But girl you make it hard to be faithful
With the lips of an angel
さよならなんて言いたくはないけど
君と関わり続けていると
今の誠実さを保てなくなりそうなんだ
君のその 天使の唇を思って
Categories:

0 comments:

コメントを投稿