20131111

【和訳】The Righteous Brothers - Unchained Melody

(映画「ゴースト」より)

Oh my love, my darling
I've hungered for your touch
A long lonely time
And time goes by so slowly
And time can do so much,
Are you still mine?
I need your love
I need your love
God speed your love to me
愛しい君よ 恋人よ
君の温もりに 飢えているんだ
長く孤独な時を待ち続けてきた
時の流れはとても遅い
時は非情な力を持っている
君はまだ僕のものかい?
君の愛が必要だよ
君の愛という祝福を 僕に与えておくれ

Lonely rivers flow to the sea, to the sea
To the open arms of the sea, yeah!
Lonely rivers sigh "wait for me, wait for me"
I'll be coming home
Wait for me
わびしい小川は 大海へ続く
大海という 大きく開かれた腕を目指して
わびしい小川は か細く囁く
「待っていておくれ 僕を待っていておくれ」
もうすぐ帰るよ
待っていておくれ

Oh my love, my darling
I've hungered for your touch
A long lonely time
And time goes by so slowly
And time can do so much
Are you still mine?
I need your love
I need your love
God speed your love to me
愛しい君よ 恋人よ
君の温もりに 飢えているんだ
長く孤独な時を待ち続けてきた
時の流れはとても遅い
時は非情な力を持っている
君はまだ僕のものかい?
君の愛が必要だよ
君の愛という祝福を 僕に与えておくれ

0 comments:

コメントを投稿